:: JOIN THIS SITE ::

Follow by Email

21 May, 2009

semalam punyer cerita..

lepas keje lepak kt chop n steak. (aku panggil chopstick). celeb besday cik bun. kek besday nye yg aku tempah kt kak shima (tp x byr2 lg.haha).. kek coklat yg sedap..

aku yg comot dgn sejambak coklat. siap wat delivery khas utk cik bun. seprais kan.. hehehhe. sebaik sampai..

[zoom] 24 bijik coklat yg aku x tau dah tinggal bape hari ni..

and ade 1 lg mende..

jam tangan

aku xde gambo jam tu.. x sempat nk amek n x sempat nk balut pun jam tu.. togel je.. sori yek buncit! 3 adiah = kejutan utk cik bun sempena besday nye semalam..

aku doakan cik bun sihat n sehat selalu. n yg penting selalu buncit.
:D

Bacaan Yasin, Tahlil dan Doa Selamat

MENGADAKAN BACAAN YASIN, TAHLIL DAN DOA SELAMAT BAGI KEBERANGKATAN DYMM SULTAN SELANGOR MENERIMA RAWATAN KESIHATAN

Dimaklumkan bahawa DYMM Sultan Selangor sedang menjalani rawatan kesihatan. Semua masjid di daerah Petaling adalah diarah untuk mengadakan program bacaan yasin dan tahlil secara berterusan sehingga DYMM Sultan Selangor selamat menjalani rawatan tersebut dan berangkat pulang ke tanah air.

Sehubungan itu, Pusat Islam UPM akan mengadakan majlis seperti berikut:

i. Khamis - Bacaan Yasin, tahlil dan doa selamat selepas solat Maghrib
ii. Jumaat - Solat hajat selepas solat Jumaat

Justeru itu, semua warga kampus dijemput untuk sama-sama menghadiri majlis tersebut dan mendoakan kesejahteraan DYMM Sultan Selangor.

Sekian, terima kasih.

Ketua
Bahagian Komunikasi Korporat

"DIPLOMA TAK SETARA"

Harap maaf, dukacita dimaklumkan permohonan Saudara/i yang bertarikh (16/04/2009) adalah tidak berjaya
Catatan: DIPLOMA TAK SETARA
Terima kasih dan cuba lagi di masa hadapan.

huh!! betul2 sedih.. ni result yg aku tunggu2 selama ni. aku apply degree HR kt U8M, part-time.. mmg harap sgt la dpt.. tambah2 klasmet poly (Ayu & Sue) dah nk msk sem 3 dh (klu x silap la).. tapi, aku x dpt..

aku dh call, tnye nape aku x dpt..
jawapan nye..

diploma x setara ni ada 3 kemungkinan ;

1) diploma luar yg x dpt disahkan oleh MQA
2) diploma yg mmg x kene bidang (x berkaitan)
3) diploma x cukup syarat - kurang dari 3 tahun

dah sah2 la aku nye tu termasuk dlm yg no. 3 tu kan..

sedih sgt time ni.. U7M pun reject sbb alasan yg same.. ni U8M plak. aku dh rase mcm give-up sgt psl ni. mcm malas dh nk pikir sambung stdy ni.. tp ye la.. keje gomen ni, sampai bile nk kt takat ni klu x smbg stdy kan..

kdg2 terpikir gak.. salah aku ke amek dip kt poly..? dip tu 2 tahun.. bukan aku yg mintak 2 tahun.. klu sume U kt mesia ni gune alasan yg same.. sampai bile aku n sesape je yg senasib dgn aku, akan dpt peluang utk smbg stdy dlm bidang yg kt minat?

ok2. msti korang ckp U48M kan ade.. mmg la.. aritu aku x apply sbb dh lambat.. tau2 dh tutup dah.. tp kt situ course yg 'betul2' HR xde.. aku dh cek.. yg 'iras2' tu mmg la ade.. aku x minat.. tp klu dh xde pilihan, aku rembat je nanti..

ape pun, aku mmg sedih, n btl2 kcwa dgn kptsn ni..

aku siap ckp kt Dr. tu nk wat rayuan.. die ckp xyah la.. sbb mmg x leh.. (senang je kan)
xpe la... abaikan.

14 May, 2009

kebosanan..

sesungguhnye aku rase tersangat2 bosan arini.. bukan xde keje.. tp aku asek ingat arini ari Jumaat je.. klu dh Jumaat, esok cuti ler.. tp mslhnye, esok baru Jumaat.. arini Khamis.. esok kene keje.. mcm nak cuti.. tp xleh cuti.. huhuhu

ikut hati, kang aku cabut jugak balik skrg nih.. ponek dah ni..

mak xde, abah xde.. tp abang pulak ade..

ah, x kesah la.. line clear, cabut!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails