:: JOIN THIS SITE ::

Follow by Email

30 June, 2010

Pakej Persona Fiza Bridal


ni pakej yg ditawarkan oleh persona fiza bridal

-click to enlarge-

atau boleh emel utk dptkan brochure ni

personafiza[at]gmail[dot]com

29 June, 2010

"Freshkon Mosaic"


"Congratulations! You are one of the lucky readers to win 1 box of "Freshkon Mosaic" worth RM75 in Freshkon Mosaic Launch Special in NONA Magazine 2010.

Kindly present this letter to any of the following Optical Chain Stores for redemption of the 
FREE box : Focus Point, Optical 88, A-Look Eyewear, MOG Eyewear, Paris Miki"


aku pun dah x ingat bila zamannye aku join contest ni.. huhuhu
hentam je la.. 

balik nnti ingat nak g redeem..

25 June, 2010

Saya janji..




Friday, January 25th, 2008


Saya janji kamu adalah hatiku
Saya janji kamu adalah hidupku
Saya janji kita tidak
akan berpisah
Saya janji tidak menyakiti kamu
Saya janji tidak akan membiarkan kamu menangis
Saya janji untuk selalu percaya pada kamu
Saya janji kamu saya tidak akan menipu
Saya janji kamu selamanya
Saya janji kamu akan lakukan perkara yang betul
Saya janji kamu untuk
selalu berada disisi kamu
Saya janji kamu untuk menjadi kekasih, sahabat & teman
istimewa
Saya janji kamu sampai akhir hidupku
~Nurhafizah Matsah

mengulit kenangan..
(chitt !! terjiwang la pulak)


ni bukan aku yang janji..
tapi
janji seseorang kat aku..


errr.. betul ke janji ni?

Sebulan dah kawen..


arini genap sebulan kawen..

24 June, 2010

Luar Pintu @ Taman Tasik Ampang Hilir


luar pintu @ taman tasik ampang hilir
5 jun 2010

edisi pemalas nak hupdate.. 
tengok gamba je la yek..

gamba pun x banyak..
rembat dari fp OP je..
hehhehe..

nak tengok gamba lagi banyak, sila ke fb ye..







21 June, 2010

Majlis Bertandang ~ 5 Jun 2010

5 Jun 2010 | Dewan Serbaguna Taman Maluri
Mekap, Persalinan, Pelamin by Persona Fiza Bridal

***

penyakit M mula melanda..
banyak yg nak diceritakan.. tp malas nak hupdate..

hmm..
same macam mase nikah & sanding dulu.. semua kami buat sendiri.
:)
cuma yg mencabarnye bile wat pelamin kat dewan ni.. huhuhu
kul 4 pagi baru dpt tido..

yg lain semua ok..

terima kasih yg datang
&
mohon maaf..
jika kami tidak memberi layanan yang sebaiknya..
jika anda datang, tapi x dapat nak jumpa..

ape pun, kami sangat menghargai kehadiran anda!

err.. bos lame.. Dr. Mansor pun datang jugak!

gamba2 ni bukan dari OP. sekadar gamba2 dari kamera kawan2..
ni je gamba2 yg kami ada..

klu ade gamba baru, nnti update lagi ye..

suke sgt pose gini
luar dewan
-pelamin 5 panel- 
~ tido kul 4 pagi nak siapkan pelamin ni.. ~
mak & ayah & mil & fil
geng power rangers yg datang
(che pah, ecah, ayu, nana & sue)
mekap done by me !
x sampai nak peluk ;p
family mertua
en pengapit, en perantin, pn perantin & cik pengapit
kengkawan CADe yg datang !
CADe --> tempat cinta berputik.. hikhikhik
x sah klu x pose camni.. hahhaa.
perantin x dpt nak makan, sbb asek ngadap kamera je.. ;p
hiasan kete perantin wat sendiri..
melor & friends.. ~ sporting
(thanks for coming!)
adik2 ipar
meja gesbuk
(ni lepas event ni.. hiasan meja kene rembat. hohoho)
intan, cikin & cikin
org2 kuat mase majlis tu..
thanks korang !!

pesanan penaja : klu ade yg berminat nak mendapatkan khidmat andam kami dgn harga bajet,
boleh la tengok kat sini ye..


17 June, 2010

Luar Pintu @ Pokan Kolo Pilah

Luar Pintu @ Pokan Kolo Pilah

(citer yg dh x sensasi sgt ;p)

layan gamba je la ek...

yea !!
last skali, ktrg lepak kat sini..
memasing lapar giler!
***
makcik kedai makan ni sempat wish
Selamat Pengantin Baru
heeeee

nnti update citer bertandang & luar pintu kat taman tasik ampang hilir lak ye..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails