:: JOIN THIS SITE ::

Follow by Email

11 August, 2014

Anak Panggil "MAK"

yes! anak aku memang panggil aku MAK.

tetibe je rasa nak up post pasal ni :D

kadang2 aku sentap la jugak bila orang nak gelak2 bila dengar anak aku panggil MAK.  x paham aku. takde masalah pun dengan perkataan MAK tu kan.. konon2 anak aku tu kampung or tradisional sangat la.. takde hal la. x kesah pun, as long as anak aku boleh panggil aku dengan panggilan yang jelas. dan sekurang-kurangnya anak aku boleh bercakap :)

mula2 tu memang teringin nak anak panggil 'bonda'.. tapi macam susah je kan.. hahaha.. tukar panggil 'mummy' je.. tapi nak buat macam mana, dah dia tak pandai cakap bonda/ mummy.. ajar panggil ibu/ mama pun tak dapat.. yang keluar, hanya MAK.

MAK pun MAK la.. takpe, bonda, eh mummy suka je.. :)

***

meh, belanja sikit gamba anak bujang MAK ni.. hehehehe





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails