:: JOIN THIS SITE ::

Follow by Email

29 July, 2009

Happy Birthday Amir Jambu !!

Happy Birthday Myspace Comments


29 Julai 2009

Besday kawan baik mase zaman skolah dulu.. AMIR IZHAM a.k.a AMIR JAMBU (hahahhaa)
ni kawan baik betul ni.. zaman g skolah naik basikal.. klu aku lambat, mamat ni la yg tunggu aku.. g saing2.. kawan baik la katekan.. tp aku tau, aku selalu menang, n ko selalu kalah.. hahhaha..kenangan..

tp setakat kul 5.52 pm ni, aku masih lom tipun or sms wish besday kt die... hehhehee.. walopun, die dh sms besday kt aku.. saje je.. mlm2 kang aku tipun die.. pehtu die leh wish terus kt aku.. hahahhaha..

ni je gamba die yg aku ade.. ni mase 'baik' g main bowling sesama.. pastu dh x de kuar same2 sampai la minggu lepas jumpe die kt kenduri kawan kawen..

amir yg paling kanan.. (yg gumuk tuh)

promote sket.. amir ni single. sedang mencari.. sape2 yg berkenan tu, bleh la kontek aku.. rimeh aku die ni asal jumpe je tnye awek kt aku.. ape la.. suh carik sendiri xmo..

ape pun, wish amir

SELAMAT HARI LAHIR
SEMOGA PANJANG UMUR
MURAH REZEKI
DAPAT JODOH CEPAT



** kawan2 sume dah jalan dah.. ko je tinggal sorang wei.. hmm.. aku teringat ko ckp, kite ni mcm citer "TENTANG BULAN".. tp sorila..aku x tgk citer tu.. **

1 comment:

idyavie said...

good content.. Salam...nice blog...salam kunjung ke idyavie.blogspot.com & sudi2 lah xchange LINK n register as my follower TQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails