:: JOIN THIS SITE ::

Follow by Email

30 May, 2011

Alahai..

hmm..
susahnye klu buat 2 keje dalam 1 masa ni..

ape jalan yang terbaik ek?
berterus-terang..?
dia ok ke?
tak kut.. 
dia tu lain sikit..

camne nak buat ni..??

apply cuti awal pun x boleh.. 
banyak tanya..
mungkin sebab apply awal sangat kut..
tapi dia x luluskan sekali gus..
secara berperingkat..

kalau EL lagi la dia x suka..

hmmmm..

pindah jabatan?
mungkin ok..
sebab dah lame dah pun kat sini..
tapi kang kalau dapat yang lagi cerewet camne?
risiko tue..

skrg baru nak masuk bulan 6.. 
lame lagi nak menghabiskan tahun ni..

tapi kan.. 
sekurang-kurangnya saya dah plan cuti saya..
saya siapkan kerja2 saya..

tapi saya tau..
cuti rehat bukan hak mutlak, tapi cuma keistimewaan sahaja..

sukati dia la nak luluskan ke tak..
tapi, selama ni, dia x pernah pulak x luluskan cuti..
semua lulus je..
susahnya nak faham dia ni..

alahai boss..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails