24 November, 2008

A.P.A.K.A.H ? ? ?


rilex.. rilex.. jgn terkejut..
aku bertunang?
aku kawen?

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

semestinye la TIDAK.
jangan panic! aku masih solo ek.. hahahhaa..
walaupun aku pakai baju mengikut tema.. kaler ijau..
match dgn hantaran n bilik.. tp bukan aku..

TAPI

kawan aku ni ha...

Dayang..
die yg bertunang.. aku tumpang posing je td tuh..
hehehhee..
majlis pertunangan ni pada 26 Oktober 2008 lepas.
ramai gak yg dtg meraikan. meriah. macam org nikah..
Dayang bertunang dgn sape?? dengan kengkawan mase sekolah dulu..
aku ni la yg menemankan dorang ni berdating..
Alhamdulillah..
jadi jugak akhirnya..
to Dayang, semoga berbahagia selalu.

4 comments:

Saiful Ramadzan said...

cantiknya.. hijau2 ala.. dedaunan yg merindui tebing air terjun ulu bendol, n9. wah!

FIZA said...

en sepol, apakah itu??

Mamajenn said...

sepulllll dah kemaruk ke...?

FIZA said...

ala kak shima nih.. x sporting tau! ahaks!!. (eeeiii.. goli den)