12 November, 2008

bila sedih..

bila sedih..

"ku teringat hati
yang bertabur mimpi
kemana kau pergi cinta
perjalanan sunyi
engkau tempuh sendiri
kuatkanlah hati cinta"

hahhahah.. kelakar la..

aku sedih ke?
watpe nak sedih?
xde ape yg nak disedihkan..

i'm ok.. i'm a big girl.. n big girl not cry..

hahhahaa..

rilex la fiza.. apehal mcm ni..??

t.a.p.i

aku rase sedih.
nape?
nak nangis..

sebab ape ek?
cemburu? --> tak
rindu? --> tak
sakit hati --> tak

ptg td adik tepun.. smlm aku lupe nk tepun die, so, arini die tepun. rindu kt adik. tp bile aku depan mata die, die buat x tau je. time xde, baru nk carik aku. hahhaa.. adik2...

1 comment:

Saiful Ramadzan said...

i nyanyikan satu lagu khas buat u:
kekasihku jgn bersedih lagi keringkan lah titisan air mata di pipimu... kekasihku bla bla... suara aku teruk, tak sedap utk aku dgr... hahaha... ~ :)