03 December, 2009

cuci gambar FREE jer !!

sila lihat gambar di bawah untuk mempercayai tajuk cerita di atas.


 


yezzaa.. aku juz review EOE, then aku dapat 50 keping gamba saiz 4R & 2 keping gamba saiz 8R dengan tidak mengeluarkan duit sesen pun.. hehhehe.. nilai hadiah ni RM 32.00



baru2 ni kan aku ade cuci gamba kt EOE ni.. then, selepas kejayaan memprint gamba secara online tu, aku pun dengan bangganya meng-review EOE tu.. bukan ape, bile sendiri dah wat, baru la leh rekemen kt orang lain kan..

...dan secara kebetulannye, EOE ade wat promotion.. review je dpt FREE 50x4R & 2x8R .. sekali dengan free delivery.. klu korang nak buat pun boleh jugak.. sbb xde syarat yg menyatakan korang kene beli dulu, baru leh join..

ni syarat2nye :

* terbuka kepada warganegara Malaysia sahaja
* ada blog (mesti la kan..)
* blog 'ber-umur' sekurang2nya 6 bulan
* dalam blog minimum ada 30 post
* xde due date bile program ni akan tamat (bermula 9 Januari 2009)
* boleh claim hadiah ni sorang sekali je
* dengan menyertai program ni, secara automatiknye anda telah bersetuju dengan semua syarat yang telah ditetapkan

ape yg perlu ade bile anda meng-review EOE  :

* info psl EOE
* cara2 camne nak print gamba gune e-Print ni
* tips2 menarik dan terbaik
* promosi yang EOE buat
* cara pembayaran
* cara penghantaran



nak tau info atau promotion yg latest, subscribe je newslatter EOE..

promotion ni masih lagi ade tau.. cepat2..





yang pasti, aku akan cuci gamba lg via OEO ni lagi..

sebab..

aku sorang yang sangat suka mende2 yang memudahkan ni.. aku klu bleh, sume mende nak wat secara online je.. hehehe..
lagi pun, kualiti kertas dan gamba yang dicetak sangat bagus dan cantik. proses pun cepat.. 2-3 hari, sume settle..
memang x rugi !





2 comments:

Saiful Ramadzan said...

wahhhhh~ hensem nya aku :P

Unknown said...

cik bun, sila perasan ! ok.