:: JOIN THIS SITE ::

Follow by Email

31 March, 2010

kaler tema ke tema kaler?? ape2 je lah !


kaler tema utk majlis sanding aku nanti :


H.I.T.A.M

pelik? entah la.. aku pun x tau apsl tetibe nak wat kaler tu.. baju sume dh ada.. serba hitam. cuma maniknye tu ade sikit2 kaler merah-maroon. gamba tu jumpe kt gugel ye.. harap maklum. gamba baju sebenar nnti la aku publish.. x rasia pun.. bukan artis nk rasia2.. nnti2 aku upload ek..

aku xnak pakai tudung merah-maroon, tp nak pakai hitam gak. klu bleh manik yg kt depan tu pun nak kaler itam gak.. jenis sarung camni je kut nnti.. tp aku nk tgk kesesuaian muka aku dulu pakai tudung jenis ni.. 


aku nak pakai serba hitam. veil pun hitam.. hehhehe..


jenis viel x decide lg.. kene g kedai baru tau jenis cemane sesuai.. yg atas tu gamba jumpe kt gugel.

bunga tangan nnti aku nak guna bunga camni :

rose segar merah terang. nk ikat same camtu..

kasut plak x pasti sama nak pakai yg jenis kosong camni :
atau jenis yg kilat2 camni :
ape yg penting, kasut aku bertutup. bertutup dgn tujuan menutup jari2 aku yg buruk tu. :p

cik bun pulak akan pakai kot serba hitam camni :


kat poket tu selit bunga ros merah 1. hehehe..

biasa je kan? tp ade yg ckp luar biasa.. sbb jarang org wat tema serba hitam. tp x semua 100% hitam. aku selangkan dengan kaler merah & putih sikit..

contoh mcm pelamin.. aku nak wat kaler merah + putih.. x de hitam.. kang hitam gak, x nampak pulak aku kat situ.. hihihi.. 


cuma stage tu aku nak letak karpet bulu2 putih.. yg merah cuma background + bunga2 je..

kek pengantin pulak nak bertengkat2 kaler putih-merah-hitam. and cup cake haruslah menepati tema aku nnti..


korang rase ok ke tema kaler tu?? (ade ke org bace blog aku nih?) mak bising gak, sbb dulu tunang dh kaler camtu.. cuma mase tunang lebih kaler merah.. intan ckp mcm pompuan sihir je bile tgk aku pakai baju tu.. huhuhu.. haruskah aku tutup je telinga n teruskan tema ni?? sblm cik bun bising lagi.. ~ aku ni asek tukar kaler tema je.. ~

hmmm..

ok la, nnti citer tema belah cik bun pulak ye..


NIKAH - Connecting People [Halal Way]

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails