:: JOIN THIS SITE ::

Follow by Email

21 June, 2010

Majlis Bertandang ~ 5 Jun 2010

5 Jun 2010 | Dewan Serbaguna Taman Maluri
Mekap, Persalinan, Pelamin by Persona Fiza Bridal

***

penyakit M mula melanda..
banyak yg nak diceritakan.. tp malas nak hupdate..

hmm..
same macam mase nikah & sanding dulu.. semua kami buat sendiri.
:)
cuma yg mencabarnye bile wat pelamin kat dewan ni.. huhuhu
kul 4 pagi baru dpt tido..

yg lain semua ok..

terima kasih yg datang
&
mohon maaf..
jika kami tidak memberi layanan yang sebaiknya..
jika anda datang, tapi x dapat nak jumpa..

ape pun, kami sangat menghargai kehadiran anda!

err.. bos lame.. Dr. Mansor pun datang jugak!

gamba2 ni bukan dari OP. sekadar gamba2 dari kamera kawan2..
ni je gamba2 yg kami ada..

klu ade gamba baru, nnti update lagi ye..

suke sgt pose gini
luar dewan
-pelamin 5 panel- 
~ tido kul 4 pagi nak siapkan pelamin ni.. ~
mak & ayah & mil & fil
geng power rangers yg datang
(che pah, ecah, ayu, nana & sue)
mekap done by me !
x sampai nak peluk ;p
family mertua
en pengapit, en perantin, pn perantin & cik pengapit
kengkawan CADe yg datang !
CADe --> tempat cinta berputik.. hikhikhik
x sah klu x pose camni.. hahhaa.
perantin x dpt nak makan, sbb asek ngadap kamera je.. ;p
hiasan kete perantin wat sendiri..
melor & friends.. ~ sporting
(thanks for coming!)
adik2 ipar
meja gesbuk
(ni lepas event ni.. hiasan meja kene rembat. hohoho)
intan, cikin & cikin
org2 kuat mase majlis tu..
thanks korang !!

pesanan penaja : klu ade yg berminat nak mendapatkan khidmat andam kami dgn harga bajet,
boleh la tengok kat sini ye..


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails