:: JOIN THIS SITE ::

Follow by Email

30 January, 2012

pertemuan 1 (semester 5)



semalam, sabtu-ahad (28-29 feb 2012) dah setel pertemuan 1.

dah lame giler rasanye tak jadi student..
jumpa kawan2, best jugak..
:)

jumpa lect masa sem 1, dia cakap,
"tak sangka, kejap je dah sem 5.. berjaya jugak sampai ke sem 5.."
Alhamdulillah.. memang tak sangka :)

voucher buku yg dapat tu RM 200, valid sampai akhir bulan Mac 2012
lom guna lagi.. sebab tak tau nak beli apa..
katanya, 80% buku akademik, 20% stationery..
susah gak tu.. hahaha
kalau buku mekap2 tu boleh kira sekali tak?? :p

sem ni rasanya bertambah nakal lagi kut..
kawan2 pun rasenye pun dah 'kurang skema' sikit dah..
hahahaa.. 

azam untuk semester ni..
- nak dapat dekan -

wah! tinggi cita2! 

InsyaAllah.. nak buktikan kat orang yg selalu sangat belagak macam bagus, pastu nak kondem2 orang..
hahahha.. ini betul - luahan perasaan ni!

ape pun, kelas semester ni utk hari sabtu memang memenatkan!
ahad ok lagi la.. 

nnti la update lagi.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails