:: JOIN THIS SITE ::

Follow by Email

02 November, 2012

barut baby pulak..

aritu ye ye je cakap tak yah dan tak perlu beli barut baby sebab ada orang nak bagi kan.. 
sudahnye beli jugak..
pigidah!!
bukan apa, tak dapat menahan godaan barut baby yg comel2 ni..
warna yg comel :)

cerr tengok.. 






beli/ tempah online kat My Baby Comel

beli 2 set je.. 
1 set ada 5 helai. so, dah ada 10 helai..

beli jenis tali & jenis zap on, size M.

harga :

jenis tali (size M) : RM 24/ set
jenis zap on (size M) : RM 25/ set
pos laju : RM 6

JUMLAH : RM 55.00

sangat senang berurusan dengan kak mazlin.
emel pun cepat je reply..

barut yg diterima pun sangat cantik & tak sabar plak nak pakaikan kat baby!
sure lagi comel :)

1 comment:

mrs gold said...

comey la..aku lak beli kain ja..mak aku jahitkan..beli kain pon mak aku..x tau dia beli kaler pa...aku dah pesan beli hat corak2 :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails