:: JOIN THIS SITE ::

Follow by Email

03 May, 2010

~ malang hari ini ~

tayar kete aku bocor! sakitnye hati. 
depan dan belakang.
pakej aku dapat!
memang melepet abis la tayar.

aku parking kt tepi jalan, hujung blok umah.

-tayar depan-

-tayar belakang-

aku n intan try la nk tukar tayar depan tu malam tadi. tp nk bukak skru (aku x tau la ape name dia) ketat giler.. pueh melompat2 atas besi tu, sikit pun x gerak skru nye.. 
aku cuma berjaya 'jek' kete je.. hahhaa..

t/hari td, cik bun tolong bukak skru tu, nak g bengkel anta tayar je la kan.. tp x dpt gak.. mmg ketat giler. sudahnye, skru tu pecah.. sila percaya.

-bila pecah, langsung xleh bukak-

sudahnye, panggil la pomen dtg umah aku ..

-pakai hammer bagai nak bukak skru tu-
*
*
*
tayar belakang bocor sebab ade skru kecik nih.

-kecik je skrunye-

tp yg tayar depan tu xde bocor ke ape ke.. elok je.. g bengkel, dh cek sume, cuma angin je xde..
mmg sakit ati.. angin abis tayar tu.. aku ingat tayar tu pecah ke ape ke.. 
klu pecah mmg kene tukar tayar la jawabnye..

semenjak 2 menjak ni, kete asek bocor je.. rasenye tayar depan tu baru je tukar. x sampai 3 bulan..
tayar baru tu, bukan tayar 2nd hand.

tp sebaik la kan tayar tu ok je..

tp yg peliknye.. camne angin tu leh habis??

apakah aku kene sabotaj??

huahuahuaa...

* lupe nak amek gamba cik bun yg mandi peluh mase bukak skru tu ~

2 comments:

sekamar rindu said...

salam..

macm mana leh bocor dua2 sekali gus?

f.i.z.a said...

wslm. ha tu la yg pelik tu. tau2 je dh melepet tayar tu.. :(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails