04 February, 2009

TAG lagi..

>> 10 perkara ttg diri NURHAFIZAH MATSAH, yg org lain tak tau? <<


1- aku ade adik yg SANGAT manja dgn aku.. tiap2 hari aku musti tepun die..

2- aku X makan laksa & X minum air tebu

3- aku akan ketawa sampai kuar air mata mcm org menangis (hohoho.. klu dah kelakar sgt la..)

4- aku penah gemok & sangat tembam satu waktu dulu.. (huhuhu.. X mcm skrg ni.. mcm org X cukup makan je..)

5- aku penah eksiden bawak persona.. huhu.. pengalaman yg menakutkan!

6-
klu jumpe org yg baru kenal, musti die ckp aku ni org kelantan.. padahal kawe oghe negeri semile.. gapo pung aku tok pehe..


7- aku bleh rempit moto, drive van & lori 1 tan (jgn X caya plak, aku ni serba boleh. hahhaa)

8- lutut kanan aku ade problem. (penah la merasa naik ambulance PKU mase keje kt UPM ni)

9- aku sangat expert panjat pokok, especially pokok manggis. (kecik2 dulu klu mak & ayah aku marah, aku akan panjat pokok manggis utk menyorok. hahahha)

10- aku ni seorang yg SANGAT x suka makan ubat. (sorry doctor!)

2 comments:

Mamajenn said...

no. 7 ngan 8 tu mcm sehati sejiwa ngan mak jeee

FIZA said...

mak pun bleh bawak lori jugak kee?? :D