:: JOIN THIS SITE ::

Follow by Email

05 March, 2009

Gambar Dalam Folder..

Kak Aqish, dah siap ek.. xde utang2..


1. GO to your photos folder in your computer
2. GO to the 6th Folder of your photos
3. GO to the 6th photos in that folder
4. Put the picture on your blog & description of it.
5. Invite 6 friends to join the challenge

6. Link them in your blog & let them know they have been challenged.


nah! ni gambo yg ke-6 dlm folder yg ke-6 kt pc aku ni..

gambo ni telah menunjukkan aku dgn adik kesayangan aku, zureen men game kt funfair. hahhaha.. nmpk mcm aku yg men game tu plak.. ekceli, aku ajor adik aku men.. :D

ni mase funfair kt Dangi. tarikh gambo ni disnap pada 13 Disember 2008, jam 10.05 malam. (apsl aku ade kt kampung plak ari isnin.. mushkil2.. bukan ke aku keje..??)

adik aku sangat2 la suke klu dibawak ke funfair.. kopak duit klu layan die kt funfair tu.. sume game die nak men. huhuhuhu..

xpe la dik.. alang sayang ko..

aku pas tag ni kat :

1 - Salfarina FSKTM (nak tag kan..? ha, buat ek...)
2 - Shima ITA (byk gambo kan..?)
3 - Yanti VIVA (sharing is caring. hehehe)
4 - Fiza DSK (jangan M yek..)
5 - Big Mouth (kongsi2 ler..)
6 - Cik Bun (byk mase terluang kan.. sile jawab ek..)

1 comment:

Saiful Ramadzan Hairani said...

g yg teror komputer.... byk sgt folder nie... hik2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails