:: JOIN THIS SITE ::

Follow by Email

10 March, 2009

TAG 5 pulak..

1) What were you doing 5 years ago?

5 tahun dulu adalah pada tahun 2004 mase umur aku 18

- baru abih SPM
- promoter kt The Store Klang ("WONDER KIDS" - baby & children dept)
- dpt boypren (opps! name dirasiakan)
- beli hp Nokia 3315 (hp pertame nih.. hasil duit gaji)
- Julai 2004, register kt Poli PD n lepas tu, sume kisah hidup adalah berlatar-belakangkan Poli PD..

2) What were the 5 things on your to do list today

arini 10 Mac 2009 (Selasa)

1 - nak failkan surat2 yg semakin bertimbun ni..
2 - g anta MyFerra servis (air-cond & brek esp.)
3 - meeting penyambut tetamu UPM
4 - edit gamba2 AGM n dinner TPC
5 - cuci sangkar arnab kt umah..

tu je la 5 mende yg penting.. klu nk senaraikan, byk lg sbnrnye.. tp, cukup la tu..

3) What were the 5 snacks that you enjoy

1 - eskrem
2 - asam
3 - kopok cheezel
4 - coklat
5 - sosej & nugget yg aku goreng sndri..

4) What are the 5 things that you do if you are a billionaire

ni sume "KALAU".. (so, korang jgn terpengaruh plak dgn angan2 0 aku ni..)

1 - memule nk setel sume utang2 yg ade..
2 - nak beli umah.. (kate dh kaye kan.. xyah la sewa lg..)
3 - benti keje (dh kaye, xyah keje la.. hahhahaha)
4 - bagi duit free kt sape2 je yg melintas dpn aku..
5 - aku, laki aku, anak2 aku, mak, ayah, MIL, FIL, adik-badik, ipar duai, makcik, pakcik, sepupu sepapat, sedara-mara, jiran tetangga, org kampung g haji.. aku blanjer..

dah2.. jgn nk merepek lg.. korang jgn la tuntut janji2 0 aku tu ek.. yg kt atas tu cuma "KALAU".. tp realitinye, aku x kaye pon..

5) Who are the 5 person you wanna tag?

aku maleh nk pikir sape yg aku nk tag.. sesape nk berminat dgn tag ni, sila la amek ek.. free je..

1 comment:

Saiful Ramadzan Hairani said...

eee.... org takda pong dalam senarai awak nie?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails