:: JOIN THIS SITE ::

Follow by Email

22 October, 2010

IKEA & meetballs

smlm pegi ikea. nak beli downlite <-- misi utama.
kedai lampu kt serdang ni mahal giler.. lampu mcm 2nd hand, harga x hengat mahal.. berbaloi lagi pegi ikea tu beli.. pegi weekdays biasa la, x ramai org.. senang nak memilih.

 lepas bayar ingat nak makan la meetballs ikea tuh, tp sudahnye melepas.

kempunan (air liur meleleh)

sebab guard tu x kasi naik balik dgn barang2 yg ktrg bawak. dia suh simpan dlm locker. 
tp klu ada bende panjang camni, mane celah nak simpan kan? locker dah la konit yo..
x mesra pelanggan betul.. huhuhu.. wat la locker besar sikit ke.. xpun letak org jaga locker tu spy brg2 yg besar a.k.a x muat locker leh tinggalkan barang kat situ.. ala, mcm mydin tu ha, klu brg kecik masuk locker, klu besar, letak tepi klip nombor.

agaknye ade tak org lain yg alami situasi yg sama mcm ktrg ni ek..?
mase soping tu x teringat lak nak makan. dah bayar, baru teringat nak makan..
tp, sebab beli brg2 panjang ni, x leh makan kt situ..

sudahnye pulang dengan penuh kehampaan  T_T


ok, kesimpulannya makan dulu, pehtu baru kuar bayar..

2 comments:

Fiza Z. Abidin said...

sgt kesian kt kamu..tak dapat makan eh, xpe2...nanti ada masa free pegi lagi yer :)

m.a.r.i.n.a.r.i.z.u.a.n. said...

hehehe sabo lah yer.. lain kali klu sy nak mkn metball tuh kene mkn dul baru beli barang kan.. hehehe.. tq

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails