:: JOIN THIS SITE ::

Follow by Email

03 December, 2008

" kasut yang murah "


WAREHOUSE SALE | JUALAN GUDANG
28 - 30 November 2008

LARRIE WAREHOUSE
No. 1, Jalan BS 7/1,
Taman Bukit Serdang,
Seksyen 7,
43300 Seri Kembangan,
Selangor Darul Ehsan.

TAK RUGI pegi.. kasut murah2.. tp byk kasut laki la.. aku pegi 29 Nov 2008. pegi dgn sepul n palie. pegi pun time dah petang.. tp ramai gak org time tu.. ade jugak yg kenal. siap ade "happy hour" lagik. tp "happy hour" juz utk kasut lelaki yg 'kureng' cantik.. 1 beg plastik juz RM100. x kesah la bape byk kasut yg bleh muat dlm beg plastik tu, bayar juz RM100.

aku sambar 4 pasang kasut je.. 4 pasang kasut juz RM55. murah2. dah name pun warehouse sale.. dh tentu la nk perabihkan stok2 kasut yg ade.. so, sesuai la dgn condition kasut tu. hahhaha.. tp bukan la maksud aku, kasut murah tu x elok.. yg penting kene pandai pilih la.. aku ni sbnrnye jarang pakai kasut lawa2 kt opis. beser aku pakai selipar je.. hahhaha.. turun kete, masuk opis, terus masuk bilik.. x kemana2 pun. klu dulu keje kt admin, kene la lawa2 sikit. hahhahaa.. kt sini, xde sape pun nk tengok kasut tu lawa ke tak ke, pakai kasut ke, pakai selipar ke.. org x kesah pun..

ni la kasut2 yg aku beli..


~ kasut tumit hitam ni harganya juz RM 20. condition die ok. mmg berbaloi beli dgn harga tu ~


~ kasut tumit coklat ni plak RM15 ~

~ kasut tumit hitam ni plak RM10. ok la kan, klu nk belasah pun ~


~ hahahaha.. aku x tau apsl aku beli kasut merah nih.. aku x penah beli kasut selain kaler hitam, coklat or putih. tp kali ni aku 'terbeli' pulak.. aku x tau la pakai ke tak kasut ni nanti.. kaki aku ni bukan sesuai pun nk pakai kaler2 camni.. tp x pe la.. aku beli kasut ni pun juz RM10. so, klu x pakai tu, xde la rase rugi sgt.. ~

--> hmm.. aku blom pakai lagi semua kasut nih.. aku masih lg pakai selipar je g opis.. mudah dan selesa <--

5 comments:

saifulramadzan said...

kesian kat fadli.. saiz nya tidak ada.. hik2..

fiza said...

hahhaha.. aah, tu la.. saiz kaki mcm saiz kaki pompuan.. susah nk carik tu.. hikhik..

Shima Sulaiman said...

eh saiz pompuan ke...ke budak skolah hahahaha..

fiza said...

hahaha.. sian budak skolah.. oppss!!

Beautiful Disaster said...

aku jeles sbb???sbb aku xleh pki heel buat mse skang..mencikkk!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails