:: JOIN THIS SITE ::

Follow by Email

04 August, 2010

Min ~ Selamat Bertunang !

Majlis Pertunangan Aminah Nuriyah
17 Julai 2010
Melaka

Aminah Nuriyah @ Min, sepupu aku. sebaya. besday ktrg beza 10 hari je.
mase kecit2 dulu sangat rapat.
selalu tules2 surat.
hahhaha..
kelakar.
mase tu mane ade hp nak sms.. emel pun x kenal lg time tu.. so, ktrg selalu la tules surat..
cerita mcm2 dlm surat.
tukar2 kertas soalan exam.
memacam lg la.

tp tu mase kecit2.. 
dh besar ni, mmg dh x bape rapat dh..
sms pun jarang.
ade la sekali dua. 
itu pun klu ade hal penting je..
klu x de hal, mmg xde nak sms pun..
huhuhuhu.

mase aku tunang & kawen, Min ada.
tp aku kecit ati..
sbb dia seakan2 menjauhkan diri.
mungkin sedih kut.
aku?
time tu mesti la happy,
n aku akui aku 'lupe' kat dia.
sorry min !

tp mase petang sblm dia balik, ktrg ade bersalam2an
n aku nanges.. sedih woo..
sedih sbb aku rase dah xde dah sepupu yg rapat mase zaman kanak2 rebina dulu.

ape pun, aku tetap sygkan ko min !
hope, bila masing2 dah ada keluarga sendiri,
xde la yg menjauh..

Selamat Bertunang Min !
intan-min-fiza
intan ni pun dulu penah gak tules2 surat dgn ktrg, tp sbb dia lagi kecit dari ktrg, ktrg x ngam sgt dgn dia..hahahha..
intan & min
(aku heran, apsl gamba aku berdua dgn Min xde.. huhuhu)
cik bun selaku OP mase tu
sepupu sepapat
lepas majlis, ptg tu ada celeb besday utk semua yg lahir bulan 7
siap dapat adiah lagi semua org..
utk Min, aku doakan yg terbaik ya. semoga ko cecepat naik pelamin. biar intan tinggal sorang2. hahahhaa.
semoga ko tabah hadapi dugaan bertunang.
sory, aku x menyumbang apa2 utk majlis ko ni.
tp mase ko kawen nanti, InsyaAllah.

++
Min hadiahkan kek blueberry cheese mase aku tunang dulu
Min wat ukir2 & siapkan makanan utk pengantin mase aku kawen dulu
Min pandai masak
Time kasih Min !

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails