24 December, 2010

kenape tules blog??

kenkadang aku x tau ape motip aku buat blog.. 
hahahaha <-- gilo

aku suke bace blog orang..
bleh tau macam2..
aku lak suke godek2 blog kasi cantik..
suke tukar2 template
suke tukar2 gadjet
memacam lagi la..

lawa kan blog aku?? <-- perasan

cuma nya aku ni x pandai menulis..
kelam kelibut
bile bace blog orang..
best je..
bile bace blog sendiri..
ntah hape hape ntah

x kesah la kan...
yang penting aku sookaa..

blog ni semua cerita ada.. 
ape aku teringat nak cerita,
aku cerita..
lantak la carca marba pun

laki aku selalu cakap
aku ni selalu lupa
x ingat
kenkadang mende rutin pun aku lupe
ye ke?
kenkadang kut..
sikit2..
belum sampai tahap nyanyuk lagi

dia selalu cakap
aku ni x ingat apa2
maksud aku, x ingat ape yg tengah berlaku time tu
(apo ayat aku nih?)
susahnye nak karang ayat.. hukhukhuk..

then
laki aku selalu kata
tules kat blog tu..
biar awak selalu ingat
x de la lupa
kenangan2 kita
ape yg jadi arini
sume tules..
nanti klu lupa, boleh tengok balik..
baru ingat..

sbb tu jugak la kut aku merajinkan diri menghupdet blog
aku nak semua cerita/ kenangan2 letak kat sini..
mungkin satu hari nanti aku akan lupe semua tu
bila tengok sini, nanti ingat la balik..
ye tak..

[tetibe feeling plak]

owh, korang tengok x citer 'seribu kali cinta' kat TV3


tengah tayang skrg ni..
aku x de la polo sgt citernye..
cume bile tengok citer tu, aku teringat kat 
'the notebook'


lebih kurang je kan?

klu x silap aku, ade gak citer korea yg lebih kurang camni..
tajuknye x hengat pulak..

mane la tau kut2 nanti aku jadi mcm si gadis dlm dua2 citer tu, at least aku ada blog..
hehhehee
bleh tengok blog je nanti..
nanti bleh ingat balik..

ishk, klu jadi camtu, nanti camne ek..
takut pulak..
bleh ke laki aku bersabau dgn aku?
bleh ke dia terima aku seadanya nanti?
kene pikir tu..
ye la.. kang dah tua jadi camtu? same je la kan..?

tetibe cuak..~

tp InsyaAllah..
laki aku mesti jaga aku dgn baik..

"ddy dah janji kan?"

No comments: