:: JOIN THIS SITE ::

Follow by Email

13 December, 2012

Set Tungku Besi & Sarung Berherba

nak share pasal barang mummy plak..
set tungku besi & sarung berherba


beli online saje kat mamaworldshop.com
FB : http://www.facebook.com/mamaworldshoponline

harga RM 85.00 termasuk postage

masa ni dah malas nak survey
sebab, ada la jugak jumpa 2-3 blog yang lagi murah harganya, tapi takde respon
dan kebetulan kemalasan nak menunggu jawapan,
terus la beli dengan kak Rohaizat yang dengan pantasnya mereply msg :D


tungku besi ni beratnya 2 kg
memang berat, kalau jatuh atas kaki, tak tau la nak cakap macam mana kan.. :p
cara nak guna ada disertakan.


beli siap dengan sarung berherba sebab takde la nanti mengagau nak carik bahan2 untuk letak dalam sarung tu kan..
yang ni dah siap semua
boleh terus guna je..
warna sarung ada banyak pilihan warna
pilih je yang mana suka..
yang ni amek warna maroon.

mula2 tu memang la ingat nak pinjam je dengan sape2 yang ada,
tapi macam leceh pulak..
sok2 nak pinjam lagi kan..
lebih baik beli sendiri punya
so, tak susahkan sape..

3 comments:

puan.mila said...

1st time komen sini..salam kenal from m2b!!! :)

f.i.z.a said...

hi mila ! thanks drop by ~ bleh sharing2 info ya.. :)

ida adnan said...

Salam kenal..blh jugak sharing info kan..walopon dlm pantang ni...hazab btl pantang...
Www.idaadnan.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails