:: JOIN THIS SITE ::

Follow by Email

24 April, 2010

Butang oh Butang..


tetiba rajin mase ari isnin lepas.. hehhee..
memandangkan baju sanding ni bukanlah dari kategori grand.. so, aku terpaksa lah menambah ape2 yg patut..

asalnye baju ni juz ade butang katup je. so, aku tambah la butang2 ni..


butang ni aku tempah kat semban. sebiji 20 sen je.

ni aku jahit.. jahit cincai je pun.. guna benang putih plak tu :p


aku pun x tau apsl aku nak letak butang itam gak.. bukan nampak sgt pun.. baju ni ade manik2 kaler mcm maroon tu.. tp aku tetap nak butang kaler itam gak.. :D
aku jahit jarak2.. klu rapat2 lawa, tp oleh kerana butangnye itam, x nampak sgt.. so aku jahit je la jarak2..

ni intan jahit.. agak berhati2 dan kemas..


butang ni kalernye sesuai sket.. nampak gak la.. jahit jarak2 jugak..

jahit ni kejap je.. x lame pun.. 
ni hasilnye.


boleh la.. asalkan x nampak kosong kt tengah2 tu..


yg ni lawa.. butangnye menyerlah jugak.. cuma aku rase,  aku nak tambah lagi butang ni.. kasi rapat2..
lagi cantik nanti.. huhuhu.. tp butangnye x tempah lagi.. 
pastu x tau lagi bile mood rajin menjahit tu datang kat aku intan.. :p

baju putih ni x jahit lagi. x pasti nak jahit jarak2 ke rapat2.. pun aku letak butang putih.. sbb nnti kainnye x terhad nak pakai kaler biru ke, kaler purple ke, sume leh masuk :p

(aku kene pikirkan strategi perniagaan yg berkesan nih.. hehehe.. memang nak cantik, tp kene pikir kesesuaian @ 'ke flesk sible an' nye jugak.. )


tu je la nak tunjuk.
sekian,
terima kasih.

1 comment:

intan said...

tggu aku rajin ea...hamboi3...skang kemalasan melanda dri...kikikii..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails