27 April, 2010

lagi 1 bulan, 1 hari..


arini terasa macam bosan sangat.. dah penat dah wat lawatan blog ke blog.. mcm2 idea kawen aku tengok. :)
menarik & kadang2 x terpikir pun.. hahahaha..

citer pasal kawen ni.. aku nye majlis tinggal lebih kurang 1 bulan je lagi.. huhhuhu
(xmo kire bilangan hari, nanti terasa dah dekat sangat)..


hantaran mostly dh beli, cuma yg makan2 tu belum lagi la.. yg barang2 punye sume dah setel.. cuma mungkin nanti ade pertambahan dulang lg.. mungkin la.. tengok la kut2 ade 'kelebihan' bajet ke.. hehhehe..

aku nak citer sikit la psl majlis aku nanti.. date sume aku dh tepek kat sidebar tu.. 

nikah : 28 Mei 2010 (Jumaat) ~ lepas solat Jumaat
sanding : 29 Mei 2010 (Sabtu) ~ kat kampung
bertandang : 5 Jun 2010 (Sabtu) ~ kat Maluri, Cheras

tentatif program roughly dh ade.. cume yg details & yg betul2 komfom x buat lagi.. InsyaAllah dalam masa terdekat ni aku akan wat, tp lepas bincang dgn family dulu la.. pembahagian tugas pun x wat lagi.. huhuhu.. mcm banyak je nak kene pikir...

majlis ktrg ni simple2 je.. semua buat sendiri.. hmm.. ramai cakap, senang la buat sendiri.. bleh buat ape2 pun.. ye, memang la.. tp klu bajetnye besar ok la kan.. tp klu mcm ktrg ni, ape la sgt..

majlis ni majlis biasa2 je.. xde yg luar biasa
kad biasa2..
baju biasa2..
pelamin biasa2..
doorgift biasa2..
semua biasa2..

err.. bajet2 sebenarnye.. *sigh

ape yg penting, semua selamat..
InsyaAllah..

kad kawen dah lame siap. tp aku x distribute lagi.. InsyaAllah next week aku akan pos. yg bagi byhand minggu ke-dua Mei nanti.. yg invite via fb pun dlm minggu ke-2 gak.. 
ok x ek? ke dah lambat sgt??
kang klu bg cecepat, org lupe lak nanti :p
kang klu lambat sgt, org x sempat nak plan pulak nanti.. :p
camne ni..??

ckp psl minggu ke-2 Mei, aku ade final exam.. huhuhu.. buku haram jadah aku x bace. lom ade kesedaran lagi.. (aku memang selalu camni..)


12 Mei 2010 (Rabu) : Asas Pentadbiran Awam (GMGA 1013)
13 Mei 2010 (Khamis) : Pengantar Pengurusan (BPMN 1013)
14 Mei 2010 (Jumaat) : Bahasa Melayu Pengurusan (SBLM 1053)
16 Mei 2010 (Ahad) : Pembangunan Masyarakat 1 (VRS 011)

ber ++ pening aku camni. huhuhu..

owh, exam nanti buat kat Institut Professional Baitulmal, Kg. Pandan. dah x buat lagi kat KPTM. so, pertemuan 4 dulu tu, adalah kali terakhir ktrg kat sane..


so, aku ade lebih kurang 2 weeks nak prepare utk final.. n next week, 4 Mei 2010 (Selasa), aku ade pre-wedding PS dgn Just Married Bridal (JMB). dorang dah pindah ke SS2, PJ. yg outdoor aku x cari lagi tempat mane nak pegi.. pastu aku pakai 3 baju dari JMB, n lagi 2 aku bawak sendiri.. bukan ape, xmo la pakai gown utk 5 baju..
aku pilih gown kaler putih, pink (lilac) & merah.

yg lagi 2 tu aku citer dlm n3 lain la.. :p

No comments: