:: JOIN THIS SITE ::

Follow by Email

29 April, 2010

tudung nikah @ tudung sanding yg chantek??


tudung nikah n tudung sanding aku x carik lagi..
x tau nak pakai tudung pesen ape..

hajat ati utk nikah nak pakai tudung gini


cantik kan??


tudung2 tu koleksi vispera. sangat cantik! tp malangnye, mase aku jumpe blog vispera ni, tempahan tudung utk majlis bulan 5 & 6 dah pun ditutup.. so, aku melepas la..

ingat nak diy je tudung gitu, tp mslhnye mcm la rajin sgt aku ni..
nak beli x tau kat mane.. ade sesape leh tolong??

jenis tudung ade owning ni cantik. kemas bila pakai. tp x tau sesuai ke tak dgn muka aku.. 
tp nanti klu nak batal air sembahyang tu, kemek la tudung :p
ramai dh aku tengok gitu.. susah benar nak cium dahi tu.. 
hihihii


all above pict credit to koleksi vispera

atau pakai tudung gini pun ok gak.. 

simple je..

lawa kan bajunye? i loikee.. 

hehhee.. gamba ni i rampok kat sini.

ok2, citer pasal tudung balik..
ade idea x pesen tudung apakah yg menarik??

plan ujung minggu ni harusla pegi jalan tar utk m'cari tudung idaman..

~peace~

2 comments:

~ thalhazlin ~ said...

fiza, yang last tu cantik la. cam unik dia pakai vail cam tu kan? ;p

f.i.z.a said...

yes thalha. lain dari yg lain. jarang tgk org pakai gitu.. tp still nmpk ok. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails