06 April, 2010

kemalasan & kepenatan


masih tiada mood utk menyiapkan keje skolah. sangat malas time ni!

arini aku wat keje sambil jenjalan dari blog ke blog.. cari inspirasi utk majlis aku nnti..

borang permohonan nikah aku x isi lagi.. juga tiada mood.

mungkin sebab aku dah hilangkan surat tu.. 

tp aku tak hilangkan.. aku x penah kuarkan dr fail tu.. huhuhu

minggu depan baru aku nak carik surat tu boleh x?

minggu depan baru aku lebih serius soal perkahwinan ni..

boleh tak?

sebab sekarang ni aku tiada mood.

sepatutnya semalam aku perlu siapkan 1 keje skolah.. tp sampai skrg ni, 1 pun belum siap.

n mlm ni kene stay back kt opis.. x tau sampai kul bape nnti.. n semestinya banyak keje selepas meting mlm ni..

huhuhu.. tolong la.. 

sangat penat dgn semua ni..

sangat x larat..

rase nak lari jauh2.. tinggalkan semua yg ada skrg ni..

1 comment:

Unknown said...

background lambat keluar~ perkataan jadi war na putih..